Sesuatu di fikiran

Salam,

Aku rasa macam nak tulis sesuatu disini. Seperti ada sesuatu sedang bermain di fikiran tapi aku tak tahu apa atau siapa (mungkin aku tahu siapa tapi aku tahu aku tak mahu tulis tentang dia atau mereka).

Aku rasa aku seorang yang perahsia. Mula2 aku decide untuk tulis blog ni adalah untuk tulis pengalaman2 hidup aku dan mungkin apa2 saja yang aku rasa. Tapi disebabkan aku seorang yang perahsia maka tak banyak pun benda yang aku tulis kat sini. Atau mungkin juga sebab memang aku tak banyak pun pengalaman hidup.

Mungkin lepas ni aku perlu tulis tentang pengalaman hidup orang lain pula. Atau mungkin lepas ni aku akan jadikan blog ni sebagai blog2 pemberi nasihat seperti kebanyakan blog kawan2 aku. Atau jadikan blog ini sebagai medium untuk mengutuk sesiapa saja yang aku tak suka (walaupun ni blog aku tapi aku tahu, aku tak boleh kutuk orang sesuka hati aku. Mungkin hanya teguran2 membina). Atau jadikan blog ni untuk menyebarkan ideologi2 (baca:ajaran2) aku. Hehe~

Aku harap lepas ni aku boleh jadi kurang perahsia supaya aku boleh tulis lebih banyak disini.

p/s-kalau aku rasa nak kutuk orang, aku kutuk dalam hati je supaya tak ada orang yang sakit hati. Peace~ 🙂

Advertisements

3 Responses

  1. dk kutuk org la tu.wek~

  2. haha~
    kutuk sp?

  3. da la.dk kutuk org.kan?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: